tirsdag 26. juni 2012

Lekeplassen til jentene...

...består av sandkasse, hus- også kalt kiosken med sklie og huskestativ.


Sandkassen skal beises!
Dag har snekret huset, og laget sklien. Jeg har beiset og malt...
Begge jentene synes det er kjempestas å være her.


Vi har bark rundt sandkassen.
Grusen som havner utenfor synes ikke så godt her, som den ville gjort på plenen!

På toppen er det en liten borg, men det er litt vanskelig
å komme seg opp dit. Hullene til å klatre i, er bittelitt for små,
så Amalie synes det er lettere å gå opp sklien i stedet.


Huskestativet fikk Amalie av mormor og besten i 3 års gave,
om jeg ikke husker helt feil... Vi har "pimpet" litt på stativet,
 da Amalie ville ha dekk-huske. Mie fått også fått en huske!
Tenkte jeg skulle beise dette og.
Skille mellom plen og singel er en midlertidig løsning.
 Etterhvert skal vi ha kantstein her, men dette er ikke førsteprioritet ;p


Her har vi også en sittegruppe, som jeg viste fram i et tidligere {innlegg}.
Har forøvrig byttet duk siden sist, da den forrige ble litt vel fargerik for meg ;p

I dag er det endelig "Grey's" igjen, gleder meg.
Ha en alle tiders tirsdagskveld.

Klem fra
Hilde



2 kommentarer:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...