onsdag 6. juni 2012

Lillelørdag betyr koooos...

... så i dag har vi hatt pizza til middag. Jeg har delt opp alle ingrediensene,
men kan ikke skryte på meg at den er hjemmelaget.
Pizzabunnen til peppes er jo så god, det samme med pizzasausen, også så enkelt a gitt ;p
Været er veldig skiftende om dagen. Regnet veldig på dagen i dag, men etterhvert ble det sol. Fant derfor ut at vi kunne spise ute. Men innen pizza'n var ferdig var det overskyet. Det er kun godt og varmt når solen er framme, men vi kledde på oss og spiste ute alikevel!
Denne møbelgruppen fikk vi av svigermor. Den var riktignok beiset rødbrun,
vi Dag har malt den hvit (han har brukt sprøyte.)
Duken fant jeg nederst i skapet og mener den er kjøpt på Kid for noen år siden.
Ganske kul og veldig fargerik :) 
Sittegruppen hadde vi i hele fjor sommer også,
men ble lite brukt da vi ikke hadde sitteputer. Vi fant aldri noen vi likte,
til en fornuftig pris. Men i år klinket vi til og kjøpte på Plantasjen!
Fine og gode :)
Bare litt kjinkig at de er noen cm for store til sofaen,
men det gjør ikke så veldig mye.
Ingen som ser det når 3 stykker sitter i sofaen "jaffal" ;p

Denne nydelige blomsten som heter Japansk Rose kjøpte jeg på butikken på Haga i sta :)Vakker, vakker...

Ved siden av denne plassen med sittegruppen, er sandkassen og lekehuset til jentene (som Dag har bygget og jeg malt).
Det skal jeg vise i et annet innlegg!!

Det er rart hva lyset og solen gjør med en. For noen måneder siden ville jeg synes at det var seint nå. Meeen det er lyst ute og kvelden er ennå ung.

Kos dere :)
Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...