mandag 27. august 2012

Sniktitt på det nye soverommet vårt!

Jeg sier bare; ENDELIG, så er det nesten ferdig!!
Lyst, lett og trivelig.
Heeeelt motsatt av hva vi har hatt på soverommet før.
(Da har vi nemlig hatt det mørkt, tungt og utrivelig- he he, neida).
Dette er tredje gangen vi pusser opp soverommet, og vi har hatt soverommet i to forskjellige rom.
Denne gangen har vi gjort mer enn å bare pusse opp;
satt opp vegger og laget ny åpning.
Mer om dette kommer da jeg viser fram hele og alt hva vi har gjort :)
Vi er veldig fornøyde!!
Den svarte rammen ser kanskje helt malplassert ut på bilde,
men den veier opp for noe annet i rommet. Mulig den blir sprayet hvit-
ja det tror jeg faktisk... 
Dessuten skal vi ha familiebilde der som vi var og tok tidligere i sommer hos
Sjarm Fotostudio.
Vi har bare ikke bestemt oss for hvilke vi skal ha ;p

Følg med, så kommer resten en annen dag!
Her er det sommer i dag og den skal nyyyytes :)

Klem fra
Hilde

3 kommentarer:

  1. Dette ser HELT annerledes ut ja! :D FIIIINT!

    SvarSlett
  2. Må bare si at ugla er dødskul!!!

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så fint soverom, skjønner godt dere er fornøyd:)
    Synes uteplassen din i innlegg under her også var kjempefin!!
    Herlig blogg du har, lagt meg til som følger hos deg:)
    En fin onsdag til deg!
    Klem Monica.

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...