torsdag 4. oktober 2012

Spisestua...

....har ny look igjen....


Og denne gang i høstlig fremtoning vil jeg si.
Tilbake er lin-voksduken som jeg har kjøpt hos ZanZ i Lillestrøm.
Den er jeg så glad i og den er så genial.
Det er bare er å vaske av søl og klin med en våt klut!


Denne veggen er ett av prosjektene jeg har hatt i det siste.
Og makan til laaaang tid det har tatt for å få det ferdig gitt ;p


Det var i grunn ikke rare jobben som skulle utføres;
sparkle noen hull, samt flekke over disse.
Vel, det skal sies at det var litt fler enn bare "noen" hull.
Inntil nå har jeg fått dekket over nesten alle hullene med bilder og andre pynteting.
Men det gikk desverre ikke lenger nå ;p
Og da måtte jeg til pers da! Sparklingen må jo gjøres i 2 omganger, og pusses etter hver gang- så det er klart at det tar tid. Jadda så.... ;)

Rammene har jeg kjøpt i Sverige, Karlstad.
Husker ikke navnet på butikken, men noe ala Åhlens.
Synes de er kjempekule, og det gjør seg med noen skikkelige fargeklatter på veggen :)
Har lekt meg med veggord og fonter igjen!!
Husreglene har jeg funnet hos {Happylines}.


Jeg blir liksom aldri helt fornøyd med denne veggen,
men jeg tror faktisk at jeg er det nå.
Vi får se hvor lenge det holder da ;p


Plakaten i den svarte rammen er fra Kremmerhuset- digger den altså...
Og den er en stor kontrast til de "søte" rosa rammene!
Skal være på utkikk etter rosa lys og pyntepute som matcher fargen på rammene ser jeg :)

Ha en fin torsdagskveld.
I morgen er det fredag allerede,
beste dagen i uka- DEFINITIVT!

Klem fra
Hilde

1 kommentar:

  1. Jeg først besøkte denne bloggen og jeg virkelig liker, og jeg synes det er veldig nyttig og interessant, jeg er imponert jobber for å vise her på denne bloggen, håper jeg du vil beholde, og vil dele mer enn på denne måten,
    http://www.isongs.pk/

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...