tirsdag 4. juni 2013

Jammen har det ikke sneket seg inn litt lilla igjen!

Lilla lys, lilla blomst og lilla brikke på bordet...
Hmmm, pussig ;p





Blomsterpotta er så fin og er etter farmor.
Blomsten har jeg kjøpt på Plantasjen, vet ikke hva den heter.

Brikkene er fra KID Interiør, 2 stk. for kr. 20,-
Jeg synes de er så søte og de finnes i mange farger.
Gjør seg med en liten brikke under lysestaker og annet stæsj på bordene!

I morgen tidlig (05.15) reiser vi på forhandlerseminar med jobben til Spania.
Gleder meg villt :)
Hjemme igjen på fredag kveld, så vi blogges til helgen.

Da sier jeg god natt!

Klemmer fra
Hilde Pernille


2 kommentarer:

  1. HALLO SØTE HILDE PERNILLE:)
    FINT PYNTET HOS DEG
    KOSELIGT MED SÅNNE GAMLE ARVEPOTTER
    KOS DEG MASSE PÅ TUR TIL SPANIA
    SÅ BLOGGES VI
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Elsker lilla!

    Kos deg på seminar :)

    - Klem♥

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...