fredag 23. august 2013

B O K S/ K I S T E...

 Denne nydelige boksen (eller kisten) fikk jeg av mamma'n min i sommer.
Jeg elsker den!
 
 
 
 
Hun kjøpte den egentlig til seg selv da de var å besøkte oss i Sunne,
jeg ble så misunnelig (det fantes bare 1 stk.)
Da de dro hjem fikk jeg den *smile trill rundt*
Det er sånn mamma'n min er da- snilleste :) 
 
I løpet av helgen skal jeg bake cupcakes,
en ny og superfristende oppskrift som jeg fant på {Det Søte Liv}
Bilder, "omtale" og oppskrift kommer på bloggen.
 
G O D  H E L G!!
 
Klem fra
Hilde Pernille
 


1 kommentar:

  1. Åååå du så heldige du var som fekk den fine skjønne der:)
    Cupcakes Høyrtes veldeig godt ut!
    Nyt helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...