søndag 5. januar 2014

M E R K J Ø K K E N ...

Når jeg først er i gang med kjøkkenet, kan jeg likeså godt vise flere bilder...

 
I løpet av vinteren og våren blir slagbenken svart altså!
 
 
På veggen til høyre i bilde driver jeg å lager en oppskriftsvegg
(men det tar tid, holdt på over et halvt år nå *fnis*),
og jeg er langt i fra ferdig enda...
 
 
 
 

 
 
 
Kanskje dere har lagt merke til at julestjernen i vinduet henger opp enda.
Jeg vil ikke slippe julen helt,
så disse skal få henge til 20. dag jul som er 13. januar,
da er det liksom siste frist *fnis*
For hvis dere ikke har fått det med dere før, så ELSKER jeg julen...
 
 
Det vi ønsker å gjøre på kjøkkenet da, er å male veggene hvite.
Flisveggen (som er lik farge som veggene ellers) skal også males,
men fargen er jeg usikker på enda.
Nytt gulv, selv om jeg elsker dette gulvbelegget som ser ut som stålplater.
Barkrakkene har avgitt en gulaktig farge på belegget, som jeg ikke får bort...
Kjøkkenøya skal bort,
og vi vil ha benk fra de hvite dørene (på bilde over) og videre rundt som et L.
Nytt kjøleskap og fryseskap i hvitt har vi lyst på!
 
Så får vi bare se når kjøleskapet ryker og når planene blir satt til liv...
 
 
Vi skal på juletrefest på Haga Samfunnshus i dag, blir veldig koselig.
Ønsker dere alle en god søndag!
Klemmer fra
Hilde Pernille
 

2 kommentarer:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...