torsdag 6. mars 2014

"Cool Drinks to go" - Nicolas Vahè

Jeg og Mie spiste middag alene i dag og da ble det Grandis da,
DEN kan lage middag den *flire*
 
 
Det er jo så lettvint og jeg synes det er godt, samme hva Eyvind Hellstrøm sier...
Men det er ikke derfor jeg blogger i dag,
det er for å vise dere de kuleste drikkeglassene fra Nicolas Vahe.
 
 
Jeg har for anledningen pyntet litt på de med tape fra Søstrene Grene, med kul tekst på.
Glassene som er i plast kjøpte jeg hos {Sverdrup Gave og Interiør} på Årnes.
Som nevnt tidligere holder disse til i etasjen under oss på jobben- herlig!
 
 
Sugerøret er også i plast.
Nederst på sugerøret er det en litt tykkere ring,
slik at man ikke får sugerøret ut av glasset.
Derfor er det perfekt å servere disse til kidsa.
Man er nesten garantert at det ikke blir noe søl *liker*
 
 
Det følger også med 2 stk. oppskrifter på sikkert gode drikker.
 
Jeg og Miosen skal kose oss videre!
Ha en super kveld folkens.
Har dere hatt noe mer spennende til middag enn oss?
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Kjempemorsomme glass og veldig praktisk. Tenker det må være genialt på sommerstid når barna skal ha søt drikke , da slipper en være redd for veps i drikkeglasset:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...