onsdag 19. mars 2014

kOBBER bLOMSTERpOTTE

Jeg har fått låne denne vakre kobberpotten (?!?) av Anita på jobben.
 
 
Hun hadde tenkt til å spraye den hvit, men tenkte på meg før hun gjorde det.
Var ikke det veldig snilt?
 
 
Så da får jeg låne den mens jeg nå har kobberdilla.
Og jeg vet jo ikke hvor lenge den dillen varer da Anita... *flire*
Så du må nok si fra når du skal ha den igjen ;)
 
 
 
Vi var på Living på mandag og skulle bestille Modesto hjørnesofa i hvit skinn,
men denne var utsolgt og var kun en partivare *snufs*
Så da var vi rundt på alle møbelbutikker på Alnabru, uten å finne DEN sofaen.
Eller det vil si, jeg fant en på IKEA som jeg likte veldig godt,
men den jublet ikke Dag over...
 
Vi skal ut en tur i morgen igjen, så får vi håpe vi finner sofaen vår da!
 
Ellers så får dere ha en fantastisk kveld,
jeg tillater meg å surve bittelitt over sofaen enda!
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...