mandag 17. mars 2014

"NY" SOFA I STUA

Som nevnt tidligere har vi solgt hjørnesofaen vår,
og torsdag ble den hentet av de nye eierne.
Må jo si at det var litt rart,
men siden planene våre er såååå bra *fnis* så gleder jeg meg bare over det!

Det ble så mye større og lysere i stua,
for sofaen var rimelig stor og dekket begge de store vinduene våre.
Siden vi ikke har hele vegger uten hverken vindu, åpninger eller dører-
har dette vært eneste stedet sofaen kunne stå!


Det ble jo en stor kontrast, med Amalie sin "mini"sofa her til låns- men det funker så absolutt imens vi er på jakt etter ny. 
Og ny sofa skal ikke stå her lenger, jeg sier ikke mer foreløpig...



Skimter morgendagens bursdags"barn" i speilet gitt...


 Jeg er på vei til Lillestrøm for å titte på ny sofa sammen med Dag!
Gleder meg masse, håper den vi har sett ut på nett er like fin i virkeligheten.

Ha en strålende mandag folkens,
klem fra
Hilde Pernille


3 kommentarer:

  1. Så stilig det ble da :D

    Nyt kvelden og ha en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Liker stilen din, synes det er spenstig :-)

    SvarSlett
  3. SÅ FINE BILDER
    BLIR GØY MED NY SOFA
    FIN DAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...