torsdag 13. mars 2014

Vårlig dekket bord

I går hadde jeg jentekveld, og dekket bordet med litt vårlige farger!
 
 
Vi koste oss, spiste tortillachips med kyllingkjøttdeig og ost-
med salat og litt annet tilbehør.
Det er alltid så godt!
 
 
Fineste bestikket mitt, fra Kremmerhuset passer til alt.
Servietter også fra Kremmerhuset og glass fra Ikea.
 
 
Nydelig perlemor (???) blomst og korall farge gir vårstemning for meg.
 
 
 
Til dessert hadde vi karamellcupcakes.
Oppskrift finner du {HER}
Denne gangen byttet jeg ut Dumle med Smørbukk i toppingen, smakte helt herlig!
 
 
Sofaen vi har solgt ble hentet i ettermiddag,
så nå låner vi Amalie sin sofa her nede mens vi er på jakt etter en ny.
Det ble ikke så vært og funker helt fint!
 
Amalie og de andre skolestarterne sover over i barnehagen i natt,
 Mie sover hos mormor og besten.
Amalie har gledet seg lenge til dette,
bagen var pakket og klar allerede på mandag *flire*
Regner med de har kost seg maks begge to!
 
Ha en flott kveld da dere,
klem fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...