fredag 21. mars 2014

"Vofse"-PUTE

{Society6} har så utrolig mange fine puter, og masse annet fint.
Vel verdt et besøk!
 
 
Jeg lagde et innlegg for en tid tilbake,
som jeg kalte {Puteheaven} hvor jeg viste maaaange fine puter fra Society6.
Nå har jeg endelig bestilt og fått pute derfra, nemlig denne nydelige "vofse"puta.
 
 
Noen ganger har de fri frakt verden over, så det lønner seg å bestille da.
Husk at ordren må være på under kr. 200,- for å slippe toll og diverse.
Putene koster under 200 kroner, så da går det bra da!
 
 
Jeg er malemester hjemme på kveldene for tiden- *Liiiiiiker*
Er ett par møbler som skal få våromgjøring (om det er noe som heter det? Hah)
Og i går fikk vi endelig bestilt sofa- det ble fra A-Møbler på Alnabru.
Happy happy!
 
Ha en alle tiders fredag, vi koser oss med sushi og vårruller i lunsjen- nammis!
Klem fra
Hilde Pernille
 
 

1 kommentar:

  1. Stilig pute! Og så flott det så ut det skapet som står bakom stolen! Er det et flott bruktfunn kanskje?
    Ønsker deg en fortsatt fin dag. :-)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...