fredag 11. april 2014

Status Stue!

Det går absolutt framover her, og stua begynner så smått og bli ferdig!
Her kommer en liten oppdatering.
 
 
Bordet som skal være her malte jeg siste strøk på i dag,
så det kommer på plass i morgen.
Vi venter fortsatt på sofaen fra Ellos, håper den kommer i starten på uka.
 
 
Veggen bak stolene er ikke ferdig, men det skal bli en overraskelse hva som blir på den.
Vent og se!
 
 
 
 
De svarte stolene og saueskinnene er nyinnkjøpt fra Ikea, elsker de!
 
 
 Jeg holder på å med styling og rydding i stua for tiden,
så det kommer fler bilder etter hvert og jeg lover det ikke er lenge til neste innlegg.
Så heng på folkens!
 
Ha en strålende kveld, jeg skal fortsette litt til i stua før "Senkveld".
Kos dere, klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Her blir det bra tøft,kos deg videre med prosjektet!!!
    God Påske!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  2. Det er så kult! :D

    Elsker de stolene ♥ Er de gode også...? ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...