torsdag 3. april 2014

STUEGULV FØR OG ETTER!

Heisann, jeg har ikke malt meg bort altså....
Men har ikke så mye å blogge om for tiden da alt er kaos her enda *fnis*
 
Stuegulvet FØR
På lørdag ble jeg ferdig med tredje og siste strøk på stuegulvet...
Det var litt av en jobb, men sååååå verdt det!!
 
Stuegulv ETTER
Er det ikke helt fantastisk?
Stua er så mye lysere og virker mye større!
Det skal stå uten møbler helt til søndag, sånn at det får herdet skikkelig.
 
Stuegulv FØR
Forrige onsdag startet jeg på første strøk, lå på gulvet med en liten rulle
og brukte to timer på en tredjedel av gulvet...
Tenkte at dette her kommer til å ta tid.
Dag var på jobbreise, men kom hjem dagen etter- takk og lov for det...
For han fortalte meg litt sånn beskjedent at hvis det var han som skulle male,
ville han brukt større rulle, skaft på rulla og helt malingen utover gulvet....
Tja hva skal man si, at jeg ikke tenkte på dette selv- MAKAN!
 
Stuegulv ETTER
Så på torsdagen malte jeg resten av stua på 2 timer!
Fredag malte jeg andre strøk og brukte 2 timer på hele,
mens lørdag malte jeg som sagt tredje strøk.
Vi er veldig fornøyde alle sammen, og vi gleder oss veldig til å møblere.
 
Stuegulv ETTER
Skal en tur på IKEA på lørdag for å kjøpe bittelitt nytt,
mens vi selvfølgelig skal ha alle møblene vi hadde her fra før.
Jeg maler en god del av disse, og da blir de jo som nye.
Vi venter også på denne fantastiske sofaen som skal stå her inne:
 
 
Sofaen er fra {Ellos}, og jeg falt pladask da jeg så den.
 
Stuegulv ETTER
Så det begynner å hjelpe på her, og det blir mer blogging etter hvert.
Jeg skal komme tilbake til fargekoden på gulvet om ønskelig- den er veldig fiiiin.
 
Ha en fantastisk kveld folkens,
klem fra
Hilde Pernille

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott forandring:)gleder meg til å få skifta vårt stovegulv,liker ikkje så godt eik:)
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. SÅÅÅÅÅÅ Fint!!!!! :D For en jobb, og jeg kan tenke meg at Dag faktisk fniste litt for seg selv. :P

    Det blir litt av en overgang fra den digre sofaen til en 2,5 seter! Gleder meg til å se! ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...