tirsdag 22. april 2014

Vel overstått....

Påsken er vel overstått!
Kunne godt tenke meg noen fridager til jeg altså,
siden det er sååååå nydelig vær om dagen!
Men det er jo alltid godt å komme i gang igjen...

 
Pynter ikke veldig mye til påske, det blir noen egg og kaniner samt gule blomster.
I år ble det tulipaner og en annen løkblomst som lukter helt himmelsk.

 
I går formiddag tapetserte vi den ene veggen i stua, og det ble så fint.
Har tatt bilder nå i dag, så det kommer straks på bloggen.
Skulle så gjerne hatt den nye sofaen før jeg tok bildene men jeg må vise dere tapetet,
så da blir det uten sofa først da.


Håper dere har hatt en strålende påske!
Det har vi med påskeeggjakt, masse godis og god mat-
så i dag ble det sykkelen til og fra jobb gitt.
Godt å ha unnagjort til sammen 2,2 mil og jeg føler meg hakket bedre.
Håper godværet fortsetter i laaaaang tid framover!

 
Ha en super kveld,
klem fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...