søndag 15. juni 2014

Celebert besøk og ny hylle!

For et par-tre uker siden fikk jeg en mail som gjorde at jeg holdt på å svime av *fnis*
Selveste {NIB, Norske Interiørblogger} ville komme hjem til oss og ta bilder.
HERREGUD, så moro og for en ære!!
Så kom alle tankene da; Tenk om de ble skuffet da de kom inn her??
Og alt jeg ville fikse før de skulle komme- iiiiikkkkkk...
 
 
Jeg ble ferdig onsdag kl. 00:00 etter 3 intense ettermiddager og kvelder- phu...
Men jeg kom i mål og det var vel verdt det.
Torsdag kl. 10:00 kom Ann Helen hit med kamera.
For en opplevelse, og for en fin og herlig dame!
 
 
(Hvis du leser det her Ann Helen,
så hadde du helt rett at du blunket på det ene (!?!)
bildet jeg tok da du så i kamera- makan ;p)
Tusen tusen takk for besøket,
det var helt topp og jeg gleder meg veldig til å se resultatet!
 
 
Jeg har endelig fått tak i hyllen på Ikea som jeg har vært på jakt etter en stund-
synes den er sååååå fin.
 
 
Tv-stua er så og si ferdig nå, mangler bare en stor ramme til barnebilde av Mie.
(Som skal være på en annen vegg, sammen med barnebilde av Amalie)
Trappen opp til andre etasje er også i tv-stua, den skal males lys om ett par uker.
Dette (og litt til) er mitt prosjekt da jentene skal være med mamma og pappa på ferie.
De er like heldige i år som i fjor, og skal være med de to uker før vi starter ferie.
Så det blir laaaaang sommerferie på de i år og!!
 
 
Vi har vært i Sunne i helgen og fått på plass siste rest av møbler i forteltet.
I år har vi kjøpt alt nytt siden de møblene vi har hatt til nå,
er de som fulgte med da vi kjøpte vogna.
Ganske så alright å få sin egen stil og touch der og!
Tok masse bilder, så det kommer et innlegg derfra om ikke så lenge.
Olaf var med oss denne gangen og han koste seg han og, fine snille pusen vår.
 
Ha en flotters kveld!
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hei!

    Flott hus dere har! Hva heter hylle fra ikea?

    På forhånd takk!

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...