lørdag 2. august 2014

SUNNE 2014 (kun interiørbilder)

Sommerferien 2014 går mot slutten, og den har vært super!!
4 lange uker har jeg hatt...
Den første uka var jeg i England på jentetur, og resten har vi stort sett tilbragt på campingen i Sunne.
 
 
Endelig har jeg fått hvite gardiner!
Det har tatt sin tid å sy disse,
da jeg til slutt fant ut en annen måte å henge de opp på.
Det endte med at jeg måtte sy 138 "hemper".
Jeg har enda igjen å sy ferdig to gardiner + 36 hemper,
men det får jeg gjøre hjemme og ta med når vi skal tilbake.
 
 
Sånn jeg har hengt opp gardinene nå, har jeg fått dekket mer av teltveggene-
noe som jeg liker dah!
 
 
Her i forteltet koser vi oss på kveldene, da det begynner å bli kjølig ute...
 
 
 
Og her ute spiser vi stort sett alle måltider!
Så varmt som det har vært i sommer, har det vært helt forferdelig inne i kroken her på dagtid og langt utover ettermiddagen...
 
 
 
Spiseplassen inne i forteltet!
 
 
 
 
Og til slutt kommer et bilde av hvordan gardinene så ut før!
Finere med hvite eller?
 
 
Den siste uka har ikke vært så bra som vi skulle ønske,
da vi etter tur og orden har ligget rett ut med omgangssyke!
Jentene har til og med hatt to runder hver seg.
Det er veldig mange på campingen som har hatt dette,
så de har tatt prøver både av drikkevannet og badevannet, men dette skal være bra...
Det er vel bakteriene som har florert i denne varmen!?
 
Mamma og pappa savnet jentene så mye, så de ligger der i natt.
Tror at jeg og Dag rusler en tur opp på puben etterpå og tar ett par øl til musikk av flinke ungdommer.
I morgen skal vi hente hjem Olaf som har vært på sommerferie hos tante Lone, farfar og besteMona.
Lurer på om han husker oss?
 
Fin kveld til dere alle,
klem fra
Hilde Pernille
 

4 kommentarer:

  1. Sååååååååååååååååå fint! :D Hedda og jeg er fortsatt veldig misunnelige *ler*

    Håper formen kommer seg på alle nå, god tur hjem igjen <3

    SvarSlett
  2. Wow, her kunne jeg virkelig vært på campingtur hos deg! :) Kjempekoselig og masse fine detaljer. Elsker denne lampa over bordet :) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Jeg er aldeles beundret over nettsiden din. Besøk gjerne bloggen = ) =) Eg blogger litt om pusse opp Dessverre er ikke bloggen så god som din :/

    SvarSlett
  4. Jeg er aldeles imponert over bloggen din. Ta gjerne en titt på nettsiden min =) Jeg skriver litt om oppussing Dessverre er ikke bloggen så god som din :/

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...