lørdag 25. oktober 2014

JULEINSPIRASJON!

Om 2 måneder er det 1. juledag- tenk det a...
(Skulle egentlig poste dette innlegget i går da lissom, da det var 2 måneder til selveste julaften- men det kokte bort gitt)
Tiden går jammen fort, synes ikke det er lenge siden sommerferien jeg...
 

Men da er det på tide å tenke framover mot jul, er det ikke det da?
{H&M Home} har noen fantastiske inspirasjonsbilder!
Digger stilen på bilde over.
 
 
 
 
 

Jeg har faktisk kjøpt de to første julegavene i dag, godt å være i gang selv om jeg er mye senere ute i år enn ellers.
Jeg og Amalie har nemlig hatt mor-datter date i Oslo i dag.
Vi har også vært sammen med Hanne.
Jeg spurte Amalie om hun ville at vi to skulle ha noen timer sammen før vi møtte tante,
men det behøvde vi ikke sa hun *flire*
Vi har spist mat, is, shoppet litt og kost oss masse.

Fin kveld til dere,
klem fra
Hilde Pernille

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...