søndag 26. oktober 2014

MATCHENDE KOMMODE

I kjelleren har vi hatt denne flotte kommoden stående i 8 år.
Iiiiiikkkkk, den har vært nedlesset av verktøy og støv i alle disse årene- stakkars!
 
 
Men i dag ble støvet børstet av, den har fått en god runde med vaskekluten
og nå "skinner" den så fint i stua.
 
 
Og det beste av alt- den matcher bokhylla!
 
 
 
Jeg fortsetter stilen min med mix og match av ulike stiler *flire*,
og dermed har den lille kommoden til høyre for sofaen kommet tilbake i stua.
 
 
Måtte flytte om på ett par ting for å få plass til herligheten av en kommode,
men jammen fikk vi det ikke til.
Jeg fikk nemlig hjelp av mamma som var innom i dag tidlig.
 
 
Dag dro tidlig på trening i dag og rett til mamma'n sin for å flislegge badet hennes.
Vi jentene hadde en laaaang morgen i bare morgenkåpe, men kom oss ut av døra ettehvert.
Jeg har laget fersk suppe med melboller og salt kjøtt til middag i dag.
Sto 3 timer på kjøkkenet, men det var verdt det da for det var veldig godt og jammen er ikke middagen til i morgen klar også!
 
Ha en fin kveld,
klem fra
Hilde Pernille
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...