mandag 10. november 2014

HØSTBORD

Sist jeg hadde jentekveld, pyntet jeg bordet med løv for å lage litt høststemning!
 
 
 
 
 
På lørdag var jeg på jentejulebord i Oslo med middag, showet "Mot i Brøsta",
pub og hotellovernatting.
En kjempefin og morsom kveld!
Det ble ikke så mye søvn den natten, vi var seint i seng og brannalarmen
på hotellet gikk klokken syv på morgen.
Det var kokken som forberedte frokost *flire*
Så da tar det noen dager å komme helt i hektene igjen,
sånn er det når man begynner å dra på åra *fnis*
Det blir sofaen i kveld kjenner jeg.
Fin kveld til dere,
klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...