lørdag 15. november 2014

KJØKKEN FERDIG

I dag har Dag satt opp tapet over kjøkkenbenken ved koketoppen.
Tapetet er fra {Photowall},
og vi har kjøpt herdet glassplate til å ha utenpå hos Glassmester Flisen på Årnes.
Glassplaten har ikke kommet opp enda for Dag har rotet bort festene- makan! 
 
 
Bildene er tatt etter at det ble mørkt, så de er litt så som så...
Men jeg hadde ikke tid til å vente til i morgen *fnis*
 
 
Lampe over spisebordet har vi fått opp.
Denne har jeg kjøpt på Ikea for mange år siden og det er lenge siden den har hengt oppe.
Fant den fram her om dagen og synes den passer fint her!
 
 
Tapetet er av Brooklyn Bridge- love it!
 
 
Kjøleskapet har også kommet, godt med litt mer plass igjen.
Og deilig at ekstraskapet er på plass på vaskerommet.
 
 
Neste gang det kommer kjøkkenbilder, blir det før og etter bilder.
Det gleder jeg meg til!
Ha en fin kveld folkens,
klem fra
Hilde Pernille
 

2 kommentarer:

  1. LEKKERT!!!!!! :D Dere er så flinke til å gjøre om på en enkel måte *imponert*

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snuppis, koselig å høre 💜 By the way så er glassplaten oppe, Dag fant festene 😃

      Slett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...