tirsdag 25. november 2014

MENS VI VENTER...

...på ventetiden...
Vi venter og venter om dagen- jentene har nedtelling til 1.desember!
Må si jeg gleder meg veldig jeg og altså.
Gleder meg til å se de små fjesene deres når de ser julekalenderen mandag morgen.
Det varmer et mammahjerte.
 
 
I dag satte jeg fram denne fine lysestake, greide ikke å vente lenger.
Det kommer nok litt og litt mer på plass i løpet av uken.
Greit å ikke få ALT på samme dag, sant? *flire*
 
Jeg skal pakke inn litt flere julegaver og kose meg med det!
Kos dere i kveld dere og,
klem fra
Hilde Pernille
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Driver å tenker på å finne fram litt vinterlig pynt fra loftet jeg også
    Men tar bare litt og litt, :) Også kommer julepynten nærmer julaften :)
    Kjempe flotte dyr foran lysestaken :)

    SvarSlett
  2. Veldig vakker lysestake, hvor er den fra? Vakker blogg btw :)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...