tirsdag 30. desember 2014

ADVENTSSTAKEN

Jeg fikk ikke blogget om adventsstaken i adventstiden, makan...
Så da får jeg ta det nå i romjulen.
Den står fortsatt på bordet og vi brenner lysene fremdeles.
 
 
Denne staken har jeg hatt de tre siste årene, har fylt og pyntet den med litt forskjellig hvert år.
I år er det pom poms og julekuler.
Stjerneanis fra i fjor henger også på.
Jeg pleier å ha denne framme selv om det ikke er jul for jeg synes den er så fin.
Kjøpt på Kremmerhuset!
 
 
Jeg har ikke tenkt til å rydde bort julen enda, vil ikke!!
Så neste innlegg blir juletreet.
 
 
Vi kjørte jentene til farmor i går og de har ligget over til i dag.
Fetteren deres Bjørn Erik er der også og da er det veldig stas!
Jeg og Dag var en tur på Jessheim etter vi hadde levert de og da fikk jeg endelig kjøpt meg kaktus.
Kommer på bloggen etter hvert, bare jeg blir ferdig med julen *fnis*
 
Jeg har ryddet og vasket andre etasje i dag, og det var litt av en jobb.
Jentene har rotet så fælt på rommene sine og det er en stund siden sist det ble fikset der.
Vasket ikke hovedreint der til jul for å si det sånn...
Men nå er det endelig gjort!!
 
Vi reiser snart til Gjerdrum for å hente jentene og for å spise koldtbord- nammis.
Mamma og pappa blir også med- koselig at vi kan være sammen alle.
 
Ha en fin lille nyttårsaften dere,
klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...