torsdag 19. februar 2015

HJEMMELAGET RAMME

Vi var hos fotograf og tok bilder av Mie da hun var 14 måneder, akkurat det samme som vi gjorde med Amalie. Da vi var der med Amalie bestilte vi med ramme samtidig,
det gjorde vi ikke med Mie.
Tenkte vi skulle finne noe rimeligere, ha ha...
Og den "jakten" har da altså tatt ca. 2,5 år....
 
 
Rammen har faktisk Dag laget!
En gammel MDF plate fra loftet i garasjen ble kappet og satt sammen.
Først ble rammen sprayet med sparkel og pusset med fint sandpapir,
så lakkert med svart og deretter gull.
Vi leverte rammen hos Glassmester Flisen på Årnes og fikk satt i glass,
bakplate og oppheng for en rimelig pris.
 
 
Synes den ble kjempefin!
Til sammen kostet den mindre enn en fjerdedel av hva den andre kostet.
 
 
Så nå henger begge gulljentene på veggen- endelig! 
Fineste Olaf ville så gjerne være med på bilde.
 
 
Bildene tok vi hos Sjarm Fotostudio på Bjørkelangen.
 
 
Det blir dårlig med blogging for tiden
men jeg kommer sterkere tilbake bare formen er bedre!
Sliter med smerter i kjeveleddene- noe jeg har gjort siden jeg var 16 år.
I perioder er det veldig vondt og det er det dessverre nå...
 
Jeg har mye å blogge om egentlig, så jeg gleder meg til det.
 
Ønsker dere en flott kveld,
klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Fine bilder som alltid - ønsker deg riktig god bedring :-)

    SvarSlett
  2. Den har i lavet rigtig fint, for hvor er den blevet flot.
    God bedring og god dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...