lørdag 21. mars 2015

I AFTENPOSTEN BOLIG

Tidligere denne måneden hadde vi besøk av journalist og fotograf som tok bilder her til en boligreportasje i Aftenposten, og i dag kom det på trykk.
 
 
Herregud...
VG på søndag og Aftenposten i dag- skikkelig moro og litt uvirkelig faktisk.
 
 
Reportasjen er kjempefin!
Fotograf Berit tok noen fantastiske bilder,
blir liksom ikke helt det samme når jeg tar- he he.
Fotograf Bjørn Hugo har skrevet en veldig bra tekst.
Kjenner jeg er stolt, ydmyk og har hatt en kriblende følelse i kroppen i hele dag.
Dette er veldig stort for meg altså.
 
 
Reportasjen skal rammes inn og henges på veggen!
Vi har feiret bursdagen til Dag og pappa i dag.
Vært ute, grillet pølser og spist kake i sola.
Litt surt har det vært, men kos likevel.
Jeg har hatt en fantastisk dag, håper dere har hatt det samme...
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...