søndag 12. april 2015

D E S S E R T !

I kveld har jeg laget en god og enkel dessert!

 
Jeg har delt ganske store appelsiner i to og tatt ut innmaten.
Da fikk jeg en fin skål som er fylt med nugat- og hasselnøtt is.
Innmaten er delt i biter og dandert på toppen sammen med bringebær.
 
 
Friskt, godt og en smak av sommer!
 
 
Fin kveld til dere folkens!
Det ble dessverre ikke noe gevinst på basaren i dag, men vi hadde en fin dag alle sammen.
Nå gleder jeg meg til "Neste Sommer" og "Helt Perfekt"-
en perfekt avslutning på en perfekt helg!
 


1 kommentar:

  1. Å det var lekkert, nesten for fint til å spise :)
    Regner med at det smakte kjempegodt
    Jorunn

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...