søndag 5. april 2015

PÅSKENS FESTMIDDAG

er månedens utfordring hos {NIB}
 
 
Påsken i år feirer vi på Beitostølen!
 
 
Vi har ikke laget så mange "festmiddager" her, men masse god mat har det blitt...
 
 
Og masse godis...
Skal bli godt med hverdag igjen på tirsdag kjenner jeg *fnis*
 
 
Langfredag hadde vi lammesteik med poteter og grønnsaker.
Prøvde å dandere dette flott på tallerken, men det ble ikke fint for å si det sånn.
Derfor ble det uten mat i bidraget mitt!
 
 
 
Den fantastiske festmiddagen spiste vi i går på {BareKOS restaurant};
indrefilet og hummer- namis!
 
 
{HER} kan du se fler festmiddager, påskedekkede bord og påskepyntede hus.
 
Ha en flott 1.påskedag
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. bord dekket helt etter min smak
    helt fortryllende
    ja må sei eg ser frem til Tirsdag
    klem Eli:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...