søndag 13. september 2015

B A D E T !

På tide å ta en sving innom badet igjen!
På fredag kjøpte jeg nye håndklær og såpedispenser.
 
 
En kveld for ett par uker siden satt jeg i stua, ante fred og ingen fare...
Så hører jeg et knas fra badet!
Tenker at jeg skal ta det med ro og ikke fare opp, så kommer Mie sprintende;
"Amalie har knust såpen din..." (lille sladrehanken)
Det var en sånn fin Savon de Marseille, så altså ingen hvilken som helst såpe *flire*
Rusler sånn henslengt inn på badet for å vise at dette er ikke verdens undergang,
men inne i meg (¤#&%#¤)
Så kommer jeg inn da og der sitter Amalie mellom vaskene med beina oppi,
hun måtte vaske beina må vite...
 
 
Da gikk såpen i gulvet da...
Hun var veldig lei seg,
men jeg fikk fortalt henne (og meg selv) at dette ikke er verdens undergang.
 
 
 
 
 
 
 
Jeg har gjort masse husarbeid i dag, husmor-poengene plinger inn...
Dag har reist til Porsgrunn på jobb, jentene er hos mormor og besten og da skal jeg med god samvittighet legge beina høyt på sofaen.
 
Ønsker dere alle en fortreffelig søndagskveld!
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...