søndag 6. september 2015

GAMLE OG NYE SKATTER...

... i skjønn forening, det er sånn jeg liker det!
 
 
Min venninne Elin har vært med å rydde et hus og et sommerhus etter bestemoren sin.
Jeg har vært så heldig å få noen av de gamle skattene som var i husene- Lucky me!!
For henne og de andre som ryddet, var dette nemlig ikke skatter- tenke seg til...
 
 
Skapet og lampen er en av disse skattene.
Kommoden hadde jeg fra før og skapet passet jo perfekt sammen med den.
 
 
En av mine nye skatter er denne superkule bollen jeg fikk av mamma i sommer.
Den er kjøpt på en interiørbutikk i Karlstad- lekker? JEPP!
 
 
Vi har holdt på å plante hekk rundt litt over halve tomten vår
og i dag ble vi endelig ferdig.
I helgen har vi hatt hjelp av mamma'n til Dag og John,
som var her både fredag ettermiddag og i dag.
Det er så deilig å se at alle 200 hekkeplantene er nede i jorda.
Må skryte litt av meg selv sånn på tampen, for det er nemlig JEG (og jeg alene)
som har gravd 80 meter, sånn at det skulle være klart til å plantes.
 
I kveld har jeg og Dag vært på kino og sett Bølgen!
Veldig bra og spennende film.
Helgen avsluttes i sofaen foran tittekassa.
 
Ha en strålende kveld folkens...
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...