søndag 27. september 2015

PÅ SPISESTUEBORDET... (just nu!)

Jeg skriver just nu, for det hender det endrer seg litt....

 
 
 
Den fineste vasen fikk jeg av mamma i sommer (forskudd på julegave)
 
 
 
 
 
 
På torsdag var jeg på Europe-konsert på Rockefeller- det var helt rått...
Skikkelig moro å høre igjen gamle slagere som
"The final countdown", "Carrie" og "Rock the night".
I helgen har vi hatt besøk av Marina og Glenn.
Vi reiser på tur sammen til Barcelona i slutten av oktober,
så da har vi planlagt litt hva vi skal gjøre.
Veldig koselig med besøk og vi gleder oss til tur.
 
I dag har vi kjørt jentene til farmor.
De er så heldig som skal på høstferie til
Sjusjøen sammen med farmor, ei venninne og fetter'n deres.
Vi har planer ute i hagen som jeg skal vise dere seinere
og skal få gjort mest mulig på det mens jentene er borte.
 
Vel vel, ha en fin kveld folkens!
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...