fredag 23. oktober 2015

GAMLE OG NYE SKATTER 2

Jeg har fler gamle og nye skatter i skjønn forening!

Speilet på veggen er etter broren til Dag sin farmor- aldeles nydelig!
Vasen på gulvet er jeg så heldig å ha fått av min venninne Elin- også aldeles nydelig!
Kisten har jeg fått av mamma'n min og er en av mine nye skatter.
En annen ny skatt er den fine lille bollen fra Kremmerhuset som jeg har fått av Hanne.



Helg igjen- hurra!!
I morgen tidlig setter vi kursen mot Barcelona, sammen med Marina og Glenn.
Gleder meg masse masse!
Tar gjerne i mot tips til bra restauranter,
gjerne på mail (opsethi@hotmail.no)


 Har tenkt til å være flink til å oppdatere på instagram.
Følg meg gjerne der, @hildepernille er navnet.
Ønsker dere en strålende helg!
Det skal jeg ha...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...