tirsdag 26. januar 2016

B L O G G E Å R E T 2 0 1 5 D E L 2

J U L I
Denne måneden viste jeg hvordan stua ble seende ut etter ommøbleringen:



Vi kjøpte nye hagemøbler fra Ikea til terrassen:


Viste dere bilder av stue nr. 2 (som vi kaller den):


Og endelig var sommerferien i gang!
Vi tilbragte noen uker på campingen i Sunne:


{HER} kan du se flere bilder fra campingen.

Vi leide feriehus i Danmark sammen med mamma, pappa, mamma'n til Dag, John og Bjørn Erik (fetter til jentene) og var der i 1 uke.
En veldig fin uke!


Mellom camping og feriehus i Danmark var jeg,
Dag og jentene noen dager på hotell i Gøteborg.

A U G U S T
Ferien var over og i midten av måneden startet jeg i ny jobb.
Jeg var med i NIB sin utfordring "Alt kan fornyes" med dette bilde:


Og hadde en liten fotoshoot på kjøkkenbenken.


S E P T E M B E R
Fikk dette fine skapet av ei venninne:


Vi var i konfirmasjon til Patrick og jeg bakte disse:


Så var det på tide å vise litt fra badet igjen:


O K T O B E R
Mie hadde Halloween-fest og jeg lekte meg med dekorering.
Skar ut gresskar for første gang, og ble såååå fornøyd! *flire*




N O V E M B E R
Denne måneden ble det ikke så mye blogging,
men fikk vist fram adventsstaken som var et bittelite DIY-prosjekt:


D E S E M B E R
Så kom vi til den beste måneden på hele året og det ble desto mer blogging.
Jentene fikk pakkekalender, som ble hengt i trappen denne gangen!


Jeg bakte pepperkakehus:


Juletreet ble faktisk pyntet 1. desember og sto like fint til 13. dag jul *fnis*


Julaften feiret vi som vanlig hos mamma og pappa,
og mamma hadde dekket nydelig bord:


I romjulen hadde vi middagsgjester:


Og vi avsluttet året med nyttårsfest her, med 10 voksne og 9 barn.
Perfekt avslutning!



Gleder meg til mye blogging i 2016 og håper du vil følge med!
Ha en strålende kveld folkens..









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...