torsdag 28. januar 2016

SPISESTUE

Jeg har som nevnt i et tidligere innlegg at jeg har ommøblert litt i stuedelen.
Så det ser ikke akkurat slik ut i dag som det gjør på bildene under.
Jeg skal vise dere hvordan det ble snart.
Men når jeg ser disse bildene lurer jeg på om jeg skal flytte tilbake igjen?
*fnis*
Vi får se....







I stuedelen har jeg byttet gardiner, gulvteppe og bord...

Snart helg!!
Jeg har litt blandede følelser,
for i morgen skal jeg "legges inn" på Oslo Universitetssykehus
med planlagt operasjon av kjeven på mandag!
Jeg gruer meg, så uken kunne godt vært litt lenger...
Men det skal bli godt å bli ferdig med det og.
Jeg har slitt med kjeveproblemer siden jeg var 16 år,
med en menisk som hopper ut
og på mandag skal kjeveledd skylles for å se om det blir noe bedre.

Dere får ha en strålende kveld folkens!!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...