onsdag 10. august 2016

HEI PÅ DERE!

Det er noen måneder siden sist nå ja, har hatt skikkelig ferie fra bloggen...
Håper jeg får tilbake lysten på å blogge nå som vår og sommer er på hell.
Siden sist har vi kjøpt oss hytte - yey!!
Hytta ligger på Enger i Søndre Land og det tar ca. 1 time og 40 minutter
å kjøre dit hjemmefra - det er digg.
Før vi startet sommerferie var jeg og Dag alene på hytta i 4,5 dager og pusset
opp fra morgen til kveld.
Jentene var da med mamma og pappa på ferie til Kristiansand
og da måtte vi passe på å få gjort mest mulig.
Alt var furu, så da har gått med noen liter maling og beis for å si det sånn.
Dag har vært der noen dager uten meg også og gjort en del "grovarbeid"
som å rive en vegg, sette opp ett par vegger og lage bad.
Det blir så fint der og dere skal få se,
men jeg vil ikke vise fram før det er helt ferdig.
Det er noen uker siden sist jeg var der,
så jeg gleder meg til å komme opp igjen og knipse bilder.
Gled dere!!

I mens får dere ta til takke med noen bilder fra stua hjemme som jeg tok tidlig i våres...









Dere får ha en fin kveld!
Jeg lader opp til Norge - Angola, det blir veldig spennende.

PS: Har også "oppgradert" litt på soverommet i løpet av våren så det kommer bilder derfra etter hvert og.








1 kommentar:

  1. Så koselig med blogginnlegg !
    Kjempe fin stue.
    Og så gøy med hytte da,deilig at det ikke er lengre vei til den.
    Gleder meg til å se flere bilder.
    Ha en fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...