onsdag 30. november 2016

MALT LITT PÅ KJØKKENET!

Jeg kjenner at jeg er så lei hvitt, så den hvite murveggen på kjøkkenet (og i stua) har fått ett par runder med den grå murmalingen jeg brukte på hytta!


Skulle postet dette for en stund siden, men har glemt litt av det.
Nå er det nemlig julepyntet her!
Og i har jeg gått for RØD JUL.
Jippi jippi!!

Har ikke tatt opp noen av eskene med pynt enda, så jeg har for så vidt bare begynt. Men det skal liksom ikke så mye til før det blir jul i heimen når man pynter med rødt.

Tenkte det var greit å vise fram dette før julebildene kommer.

Sånn så det ut med hvit mur:


Sånn ser det ut med grå:


Myyyye finere synes jeg!






FØR:

NÅ:

I morgen er endelig dagen her, både for store og små!
Dagen hvor vi starter nedtellingen til den store dagen.

Vi skal på pepperkaker og gløgg i barnehagen, og på juletrefest på skolen.
Det blir en veldig koselig 1. Desember.

Nå må jeg følge med på sjakk igjen. Heia, heia MAGNUS!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...