mandag 2. januar 2017

JUL PÅ HYTTA!

1. juledag etter lunsj hos mamma og pappa dro vi opp på hytta!
Vi var oppe noen helger før og pyntet til jul sånn at det var klart.
Hadde tenkt til å dele det opp i 2 innlegg siden det er noen bilder, men nå er jo jula over så da tar vi det i ett og blir ferdig med det.



Julegardinene har jeg hatt hjemme (siden sist jeg hadde rød jul). Jeg har sydd de om og lagt de opp sånn at de passer vinduene her på hytta. Løpere hadde jeg også med hjemmefra.
Ekstra koselig med rød jul på hytta!




Julerose er en av de fineste juleblomstene jeg vet, sammen med amaryllis.





Som dere ser så har vi fått varmepumpe (av moren til Dag).
Til vanlig står den bare på litt,
så skrur Dag den opp den dagen vi skal reise (via SMS på telefonen).
Utrolig deilig å komme opp til lunken hytte!
Da fyrer vi bare opp i peisen på kvelden for kosens skyld.







Flott utsikt fra stuevindu!




2. juledag hadde vi pinnekjøtt og da dekket jeg bordet.
Ellers bruker vi stort sett papp (da vi ikke har oppvaskmaskin),
kjedelig å vaske opp a gitt.
3. juledag kom moren til Dag og John opp (de reiste hjem i dag).
4. juledag fikk vi besøk av kollegaen til Dag med familien og dagen etter dro vi hjem.


I dag har det vært planleggingsdag både i barnehagen og på skolen
så vi startet året med en fridag.
I morgen er det tilbake til hverdagen igjen,
det skal bli godt men litt vemodig at julen alt er over.
Jeg har ryddet bort alt det røde hjemme her,
men stjernene i vinduet og juletreet skal få stå en stund til.

Har hengt opp gardiner som har ligget i skapet en stund og flyttet om litt på "pyntetingene" mine. Bilder kommer etter hvert!

Ha en flott kveld folkens!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...