onsdag 4. januar 2017

TILBAKEBLIKK PÅ BLOGGÅRET 2016 DEL 1

JANUAR
Jeg startet året med å blogge om nyttårsbordet.
I fjor var det nemlig vår tur til å ha nyttårsaften hjemme hos oss.
Vi var 10 voksne og 9 barn til bords og det var veldig hyggelig!
Fikk låne de fine stolene av mamma og pappa.
Jeg hadde hvit jul!
Nytt år og nye muligheter!
Sånn så det ut på spisestuebordet:
Jeg fikk gavekort til jul og brukte deler av det på en Buddha:
Nå er han så heldig å bo på hytta.
Jeg kom med et aldri så lite middagstips:
I sofakroken så det sånn ut:
FEBRUAR
I februar "ommøblerte" jeg litt. Det vil si at jeg byttet teppe, gardiner og bord i stua. Stolene ble plassert på samme side av bordet.
Kjøkkenet så sånn ut:
Vi var på vinterferie på Sjusjøen sammen med jentene sin kusine Celine, farmor og John.
En veldig fin uke og det var da jeg for alvor ble bitt av hyttebasillen.
På badet hjemme så det sånn ut:
Etter februar dabbet det litt av med bloggingen da jeg fikk veldig sansen for Instagram.
MARS
1. Mars ble Mie 5 år og ble feiret med brask og bram i Elsa-stil!
Jeg lagde Elsa-sjokoladekake!
Elsa ostekake!
Og Elsa bløtkake!
Så kom påsken, bare noen uker på jobb etter vinterferien!
Vi tilbragte hele uken på Beitostølen sammen med mamma og pappa.
Veldig koselig og 3. året vi er der.
(Vi skal tilbake igjen i år)
Vi hadde sett en del på hytter på finn.no i forkant av påskeferien og fant en vi synes hadde veldig potensiale. Vi var innom den hytta både på vei opp og ned fra Beitostølen.
Hytta lå på Enger i Søndre Land med utsikt over Randsfjorden.
Vi forelsket oss umiddelbart!!
APRIL
I april ble det kun ett innlegg:
MAI
17. Mai startet i tradisjon tro med frokost hjemme hos oss
med familien og et vennepar med barna.
Vi dreiv en del ute i mai med litt oppgradering (noe jeg ikke har blogget om enda).
Og jeg fortalte at vi hadde blitt hytteeiere av drømmeplassen på Enger i Søndre Land som vi var å så på i påskeferien!!
27. Mai ble Amalie 8 år og vi feiret henne med brask og bram i Minions-stil.
Jentene fikk hver sin kanin som de ga navnene Tassen og Fotball.
Jeg bakte Minions sjokoladekake, Minions ostekake og Minions bløtkake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...