fredag 17. mars 2017

FREDAG OG HELG PÅ HYTTA!

Det er fredag, jeg har fri og husvasken ble gjort i går kveld - hvilken lykke!!
Amalie slutter på skolen i dag kl. 13:05 og da setter vi kursen mot hytta for helgen. Blir digg! Vi får besøk av Marina og Glenn som blir til i morgen. Sist vi var på hytta tok jeg en del bilder, de kommer her:






Planen den helgen var at jeg og Dag skulle ha en helg alene mens jentene var hos besteforeldre.  Vi skulle blant annet rydde bort julen og fikse litt småting.
Hele uka før hadde vi hatt omgangssyke i hus,
så jeg gledet meg til å bare slappe av og sove...
Fredag kveld kom Marina, Glenn, Torill og Andre "byksende" inn og jeg skjønte overhode ingenting. Dag ville overraske med en liten bursdagsfeiring for meg.
Det var jo veldig hyggelig og jeg ble mildt sagt veldig overrasket!
De hadde med seg tapas og jeg fikk den fine Kähler vasen av Marina og Glenn. Den har jeg selvfølgelig tatt med meg hjem.
Alle dro hjem på lørdag, så jeg fikk slappet av og sovet lenge *fnis* og det var en perfekt helg!


Godt jeg rakk å rydde bort jula før vi fikk besøk da...












Da gjenstår det bare å si god helg folkens!
Nyt den så lenge det varer.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...